CEX: Müşteri Deneyimi Stratejisi ve Yönetimi

Amaç

21. yüzyılda Markalı bir deneyim yaratmanın rasyoneli ve önemini, katılımcıların şirketlerini, otantik bir CEX Stratejik Çerçevesi doğrultusunda ve CEX Vizyonu altında nasıl yöneteceklerinin esaslarını işleyen bir eğitimdir.

Kimler İçin?

Şirketlerin üst ve orta kademe yöneticileri.

Neler Öğreneceksiniz?

  1. 21. Yüzyılın Getirdikleri ve CEX Stratejisi Rasyoneli
  2. CEX Stratejik Çerçevesi
  3. Deneyim Vizyonu Yaratmak
  4. Deneyim Tasarımı Dinamikleri
  5. CEX Döngüsü Yaratmak ve Yönetmek
  6. Dünya Standardlarında Şirket Kültürü ve Çalışan Deneyimi
  7. CEX Ölçümleme Metodları
  8. Net Promoter Score Çeşitleri ve NPS Aksiyon Planlama Metodolojileri

Kazanımlar

Program Hedefi: Katıllımcıların Müşteri Deneyimi Yönetiminin neden 21. Yüzyılın en önemli iş yönetim metodu olduğunu ve bu doğrultuda işlerini nasıl yöneteceklerini öğrenirler. Kültür, Deneyim Tasarımı, Ölçümleme ve Aksiyon Planlama konularında bilgi edinirler.

Program Materyalleri: Program Slaytları

Belge

Program sonunda yüzde 70 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.


Programa Başvur

Program Hakkında

Program Süresi

14 saat / 2 gün

Program Ücreti

756 TL Peşin - 831 TL 9 Taksit

Eğitim Gün ve Saati

  • Cumartesi ( 09:30 - 17:30 )
  • Pazar ( 09:30 - 17:30 )

Başlangıç Tarihi

14 Ekim 2017

Bitiş Tarihi

15 Ekim 2017

Eğitim Yeri

Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş Kampüsü

© 2013 Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi BAUSEM, TÜSEM konseyi üyesidir.