Kriz Yönetimi

Programın Amacı:

Krizler, sadece devletler için değil, şirketler ve çalışanlar için de yönetilmesi hassas olan bir süreçtir. Krizler iyi yönetilmediği sürece yıkımlara, iflaslara ve değer kayıplarına neden olur.

Programın amacı, adaylara dünün krizlerini, hataları ve bu hatalardan yola çıkılarak alınacak dersleri, krizlerin nasıl fırsata çevrileceğini ve krizlerin nasıl yönetilmesi gerektiğini katılımcılara aktarmaktır.

Kimin İçin?

Yöneticiler, yönetici adayları, kriz yönetimi yetkinliğine ihtiyaç duyan tüm kadrolar için.

Programda Ne Var?
  • KRİZSEL TANIMLAR: Kriz nedir? / Krizin 5N 1 K’sı / İtibar Yönetimi /  Marka, İtibar ve Kriz / Marka İtibarı: Vaka Çalışması Firestone-Explorer Krizi / Şirketler Rüya Büyüsünü Neden Yitirir? / Tüketici Markanın Yeni Sahibi Örnek Vaka: New Coke /
  • KRİZ VE İLETİŞİM: Neden İletişim Yapıyoruz? / Rekabette öne geçmek ve şüpheleri gidermek / Vaka Analizi: Sahte Rakı Krizi / Yükseliş ve Çöküş Neden Oluyor? / Teknolojinin Geleceği ve Moore Kanunu
  • KRİZ VE GELECEK:Geleceği Tahmin Etmek Neden Zordur / Stratejik Planlama Daha Yaratıcı Olabilir mi?/ Strateji Geleceği Şekillendirmektir / Neden Bazı Tahminler Gerçekleşmez? / Şirketler Açısından Öngörülemeyen Krizler Vaka Analizi Mekap, Gırgır Süpürgeleri
  • KRİZ VE SENARYOLAR: Krizlere Karşı Nasıl Hazırlıklı Olunur? / Krizin Kaynakları/ Kriz Türleri Nedir? / Kriz İletii Yönetimi / Krizin Evreleri / Krizlerden Ders Çıkarmak: Petrol Şirketleri ve ‘Nijer Deltası
  • KRİZ YÖNETİMİ İLKELERİ: Başarılı Kriz Yönetimleri Vaka Analizi: Boeing’in Başarılı Kriz Yönetimi /  Vaka Analizi: Exxon Valdez kazası / Kurumsal İtibar Nedir? / Kurumsal İtibarın Yönetimi Nasıl Olmalı? / Yönetilemeyen İtibar ve Krizler İtibarı Tehdit Eder
  • KRİZ YÖNETİMİ HAKKINDA HER ŞEY: Krizin Yüzde 99’u iletişim, yüzde 1’i tekniktir /Kriz Planlamanın Püf noktaları / Yıkım Zirvedeyken Yaşanır / Riskler ve Öngörüler Toyota, Samsung, IBM, DEC ve Apple Örnekleri
  • KRİZLER VE DÖNÜŞÜM:  Şirketlerde Yeni Yönetim Anlayışı ve Kar Tartışması / Kuşaklar ve Değişen Tüketici Tepkileri / Yönetilemeyen Krizler (BP Meksika Örneği), Yetersiz kalan öngörüler, İnternet, Microsoft’un Öncelikleri Arasında Neden Yer Almadı?
  • KRİZLER VE YENİ TÜKETİCİ ANLAYIŞI: Tüketici Dostu Şirketler ve Toyota Örneği / İsveç Saat Sanayine Japon Saldırısı / Krizlerin Fırsata Çevrilen Yüzü (Swatch’un Doğuşu), Cargill ve İtibarsızlık, Şirketler Amok Koşucusuna Dönüştüğünde
  • KRİZ SÜRECİ VE DEĞİŞEN LİDERLER ANLAYIŞI: Liderler Aşil Sendromu / Kriz Yönetimi ve Liderler / Lidere itaat ve Milgram Deneyi / Motorola’nın İflası, Öngörülemez İnsan Davranışları ve Dönüşüm
  • KRİZ YÖNETİMİ VE KESTİRİLEMEZ İNSAN DAVRANIŞLARI: Zimbardo’nun Stanford Hapishane Deneyi, Tüketici Davranışı / Farklı Tüketici Kalıpları / Hatalar / Psikolojik ve Sosyo Kültürel Etkiler / Milgram Deneyi / Kestirilemez İnsan Davranışları ya da Uluslar Neden Başarısız Olur? / Kriz Yönetimi ve Pazarlama / “Markaların Kara Kitabı” /
  • KRİZ YÖNETİMİ VE PR ÇALIŞMARI: Şirketler ve Yerel Hatalar / Kriz Yönetimi ve PR Çalışmaları / Sosyal Sorumluluk / Kurumsal İtibar,
  • KRİZ YÖNETİMİ VE BELİRSİZLİK: Denetimsizlik ve İflas eden Enron Modeli, Dotcom Krizi, Sürdürülebilirlik ve Starbucks Modeli, Kriz Yönetimi Sosyal Medya,

Belge

Program sonunda  70 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.


Programa Başvur

Program Hakkında

Program Süresi

6 saat / 2 gün

Program Ücreti

400 TL (peşin)

Eğitim Gün ve Saati

  • Pazartesi ( 19:00 - 22:00 )
  • Salı ( 19:00 - 22.00 )

Başlangıç Tarihi

25 Kasım 2017

Eğitim Yeri

Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş Kampüsü

© 2013 Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi BAUSEM, TÜSEM konseyi üyesidir.