Nöromarketing

Eğitimin İçeriği

Hızla değişen pazar koşullarında tüketicilerin satın alma kararını nasıl aldığını anlamak şirketlerin başarıya giden yolda bir adım önde olmalarını sağlamaktadır.

İşte bu noktada “Nörobilim” , hem pazarlama ve satış alanlarında insan davranışları anlamada yeni bir yaklaşım getirmiştir.

Nörobilim dalında yapılan çalışmalar, kişiler tarafından alınan kararların %90’nın  bilinç altındaki duygu ve düşüncelerimiz tarafından yönetildiğini göstermektedir. Bu sebepten dolayı pazarlama ve satış faaliyetlerinde sadece kişilerin duygu ve düşüncelerini sözlü veya yazılı olarak almak yeterli olmamaktadır.

Nöro pazarlama ve satış eğitimleri sayesinde  tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyecek stratejileri nasıl yaratacağımız  daha net bir şekilde anlaşılacak ve sonuç olarak satış potansiyeliniz yükseltecektir. Bu eğitimde PRISM Brain Mapping uygulamalarına dayanılarak müşterilerinizin davranış eğilimlerini tanımlayacağız.

Ayrıca, Nöro bilim esaslarına dayanılarak geliştiren PRISM Brain Mapping uygulaması sayesinde tüm katılımcıların davranış eğilim profilleri çıkarılacak ve şahsi olarak verilecek kısa anlatım ve rapor sayesinde katılımcıların hangi konularda kendilerini geliştirecekleri anlatılacaktır.

PRISM Brain Mapping Uygulaması için www. ndyonetimdanismanlik.com adresini inceleyebilirsiniz.


Kimler İçin?

En güncel yöntemleri kullanılarak yapılan analizler ve gerçek örnekler ile kendilerini geliştirmek isteyen kurumların satış & pazarlama bölümlerinde çalışan adaylar için uygundur.


Neler Öğreneceksiniz?
  • Tüketiciler satın alma kararlarını nasıl veriyor?
  • Verdiğimiz kararlar ne kadar rasyonel?
  • Duygu ve motivasyonun karar alma mekanizmasındaki yeri
  • İnsan beyninin özellikleri
  • İnsan beyni karar alma mekanizması nasıl çalışır?
  • Nöro pazarlama nasıl gelişti?
  • Reklamlar beynimizin hangi bölgesini daha çok etkiliyor?
  • Klasik pazarlama araştırmaları neden doğru sonuç vermiyor?
  • Nöro pazarlama uygulama teknikleri nelerdir?
  • Nöropazarlama uygulama örnekleri?
  • Neden başarılı bir satış tekniği tüm müşterilerde başarılı olmaz?
  • Müşteriye özel satış teknikleri olmalı mı?
  • PRISM modeli nedir? Müşteriye özel satış teknikleri olarak nasıl kullanılır?
  • Müşterilerimizi nasıl tanıyacağız?
  • Satış tekniklerimizi müşterilerimize göre nasıl uyumlu hale getireceğiz?
  • Beynimizle uyumlu Nöro satış aşamaları nelerdir?
  • Nöro Satış ilkelerini nasıl uygulayacağız.
  • Eğitim içerisinde Nöro Satış ilkelerinin canlı uygulama örnekleri yapılacaktır.
  • Nöro Satış ilkelerinin günlük iş ortamında kullanılmasına yönelik uygulamalar.

Belge

Program sonunda yüzde 70 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.

 


Programa Başvur

Program Hakkında

Program Süresi

12 saat / 2 gün

Program Ücreti

500 TL Peşin - 550 TL 4 Taksit

Eğitim Gün ve Saati

  • Cumartesi ( 09:30 - 16:30 )
  • Pazar ( 09:30 - 16:30 )

Başlangıç Tarihi

21 Ekim 2017

Bitiş Tarihi

22 Ekim 2017

Eğitim Yeri

Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş Kampüsü

© 2013 Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi BAUSEM, TÜSEM konseyi üyesidir.