Perakendecilik Okulu

Amaç

Son yıllarda ülkemizde alış veriş alışkanlıklarının değişmesi sonucunda perakende noktaları çok hızlı bir şekilde açılmaktadır. Bu durum, sektörde yoğun bir istihdamı gerektirmektedir. Programın amacı ; ülkemizde perakende sektörüne insan kaynağı yetiştiren kurumların yetersizliği nedeniyle bu alanda çalışan bireylerin sahip olması gereken bilgi, beceri ve uygulama kurallarını öğrenmelerini sağlamaktır.


Kimin İçin?

Mağaza Müdürü ve Müdür Yardımcıları ,Kategori Yöneticileri ve Müdürleri,Satın Alma Grup Yöneticileri,Saha Operasyon Yetkilileri ,Pazarlama ve Satış Yöneticileri,Genel Müdürlük fonksiyonlarında yönetici adayları ve bu alanda kariyer yapmak isteyen kişiler.


Programda Ne Var?
  • Temel İşletme İlkeleri
  • Stratejik Pazarlama Yönetimi
  • Araştırma Yöntemleri ve Raporlama
  • Pazarlama Planı
  • Pazarlama Araştırmaları ve Tüketici Davranışları
  • Kategori  Yönetimi
  • Ticari Alan  Yönetimi
  • Ticari Pazarlama ve Market Markalı Ürünler
  • Satış Organizasyonu ve Etkin Satış Yönetimi
  • Ticaret Hukuku
  • Emlak Geliştirme ve Yatırımlar
  • Sözleşmeler Hukuku ve Tüketicinin Korunması
  • Perakendecilikte İnsan Kaynakları Yönetimi
  • Perakendecilikte Finansal Yönetim
  • Tedarik Zinciri ve Lojistik
  • Kişisel Gelişim Teknikleri
Davetli Konuşmacılar
  • Servet TOPALOĞLU   AMPD Yönetim Kurulu Üyesi
  • Calvin CHO                  LG  Electronics  Türkiye GM

 


Belge

Program sonunda yapılan değerlendirmede, en az % 70 baraj notunun üzerinde puan alan ve % 70 katılım şartını karşılayan adaylara sertifika verilir.


© 2013 Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi BAUSEM, TÜSEM konseyi üyesidir.