Storymapping: Hikaye ile Sevilen Ürün/Deneyim Yaratma

Amaç

Hikaye, iletişim tarihindeki en güçlü araçtır. Storymapping tekniği müşterilerin ürün ve deneyimlere bağlanmaları için gerçekleştirilir. Hikayenin yapısının deneyim/ürün yaratmada nasıl kullanılacağını detaylandıran bir eğitimdir.

Kimler İçin?

Şirketlerin üst ve orta kademe yöneticileri, ürün ve proje müdürleri.

Neler Öğreneceksiniz?

1.Neden Hikaye?

2.Hikayenin Yapısı Nedir?

3.Konsept Hikaye Nedir? Nasıl Çalışır? Nasıl Yaratılır?

4.Orjinal Hikaye Nedir? Kullanım Hikayesi Nedir? Nasıl Çalışır?

5.Hikayenizi bulmak ve yaratmak

6.Hikayenizi kullanmak ve Stratejik Araçlarla İfade Etmek

7.Hikaye Haritalamak Konusunda Aklınızda Bulundurmanız Gerekenler

Kazanımlar

Program Hedefi: Katılımcılar hikaye metodolojisi ve esaslarını kullanarak, tüketicileri cazip gelen ürün ve deneyim yaratma konularında  kazanım sağlarlar ve farklı bir perspektif kazanırlar.

Program Materyalleri: Program Slaytları

Belge

Program sonunda yüzde 70 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.


Programa Başvur

Program Hakkında

Program Süresi

1 gün

Program Ücreti

432 TL Peşin - 475 TL 4 Taksit

Eğitim Gün ve Saati

  • Cumartesi ( 09:30 - 17:30 )

Başlangıç Tarihi

28 Ekim 2017

Eğitim Yeri

Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş Kampüsü

© 2013 Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi BAUSEM, TÜSEM konseyi üyesidir.